توری فایبر گلاس مخصوص اجرای پلی اورتان

توری فایبر گلاس مخصوص اجرای پلی اورتان

از توری فایبرگلاس مارامو در اجرای کفپوش اپوکسی و پلی اورتان در صنایع مختلف استفاده می‌کنند.

ویژگی های کفپوش ها

این کفپوش ها ترکیبی از رزین و هاردنر هستند که در مراحل مختلف و در ضخامت‌های زیر ۵ میلی‌متر بر روی سطوحی که level شده مثل بتن سرامیک موزاییک و سطوح سیمانی استفاده می‌شود.

علت استفاده از کفپوش صنعتی

هدف اصلی از اجرای کف‌پوش‌های صنعتی و پلی اورتان دستیابی به سطح یکپارچه و بدون درز با دوام و زیبایی بالا می‌باشد. اما در پروژه‌های صنعتی و مخصوصاً بهداشتی مثل بیمارستان‌ها مهم‌ترین هدف از اجرای این کف‌پوش ها خاصیت ضد گرد و غبار بودن آن‌ها همچنین دوام و ماندگاری آن‌ها در برابر عوامل اسیدی و قلیایی است.

مزیت های استفاده از کفپوش ها

خاصیت آنتی استاتیک بدون این کف‌پوش ها مزیت این کف‌پوش ها می‌باشد و از طرف دیگر مقاومت بسیار بالا این کف‌پوش ها اپوکسی و پلی اورتان در برابر سایش و رفت‌وآمد و حتی وسایل نقلیه‌ای بسیار بالاست. پس گزینه بسیار مناسبی برای پارکینگ‌های مسکونی و تجاری می‌باشد.
تنوع رنگ در اجرای این کف‌پوش ها امروزه مورد توجه اپوکسی کاران قرار گرفته و رضایت مشتریان عزیز را به‌همراه دارد.
پلی اورتان را به عنوان یک لایه‌ای مستحکم و محافظ بر روی سطوح چوبی با هم استفاده می‌کنند.
در اجرای پلی اورتان از مش فایبرگلاس مارامو ۴۵ و ۶۵ گرمی استفاده می‌کنند.
وجود توری مش فایبرگلاس مارامو در اجرای کفپوش پلی اورتان یا کفپوش اپوکسی سبب افزایش یکپارچگی کفپوش و مقاومت بالای آن در برابر تنش‌های ناشی از سازه می‌شود. کف‌پوش های اپوکسی مارامو درسه لایه پرایمر ، لایه میانی ، لایه بیرونی اجرا می‌شوند.
شایان‌ ذکر است که در پروژه‌های صنعتی دارویی و آزمایشگاهی بعد از اجرای این ۳ لایه از لایه نهایی و این سه‌لایه لایه نهایی یا لاک اپوکسی که  دارای  خاصیت ضداسید و دارای مقاومت بسیار بالایی می‌باشد و ضد خش و کاملاً شفاف نیز می‌باشد به‌عنوان لایه نهایی استفاده می‌کنند.
با مراجعه به سایت مای تور از انواع توری مش فایبرگلاس مارامو برای اجرای کف‌پوش اپوکسی و پلی اورتان دیدن نمایید و با مشاوره ی کارشناس ما بهترین توری مش فایبرگلاس را با توجه به گرماژ مورد نیاز و مطابق با استانداردهای اروپایی خریداری کنید.
اجرای توری مش فایبرگلاس مارامو به همراه کفپوش‌های اپوکسی و پلی اورتان باعث افزایش طول عمر و دوام کفپوش‌های اپوکسی می‌شود.
توری فایبرگلاس مارامو برای اجرای کف‌پوش اپوکسی با بهترین قیمت و کیفیت را مستقیم از واردکننده و از سایت مای تور خریداری کنید. سایت مای تور با ارائه محصولات و انواع توری فایبرگلاس مارامو محصول مناسب برای کاربرد مناسب را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

برای اجرای کفپوش اپوکسی با توری فایبرگلاس مارامو بهتر است به نکات ذکر شده هم توجهی داشته باشید:

  • بستر زیرین تمیز و خشک و عاری از هرگونه آلودگی باشد عاری از روغن و سایر مواد شیمیایی باشد.
  • سطح حتما level باشد.
  • قسمت‌های سست روی سطح بستر از بین برود.
  • دمای محیط بین ۱۰ تا ۵۰ درجه سانتی‌گراد باشند.
  • در اجرای کفپوش اپوکسی پرایمر مهم‌ترین لایه در اجرای کف‌پوش اپوکسی است.
    این پرایمر به‌عنوان اولین لایه پوشش‌دهنده بر روی فولاد سنگ سیمان موزاییک سرامیک فایبرگلاس و حتی پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرد به دلیل چسبندگی بسیار بالا تحمل مکانیکی زیاد مقاومت شیمیایی بالا تحمل در برابر عوامل خورنده از پرایمر استفاده می‌کنند. هرچه ضخامت  پرایمر اپوکسی بیشتر باشد مقاومت بالاتری نیز ایجاد می‌کند.

دیگر مزیت های این محصول:

با اعمال کفپوش اپوکسی و توری فایبرگلاس مارامو بر روی سطوح طول عمر ساختمان‌ها بالا رفته و مقاومت آن‌ها در برابر سایش بالا می‌رود.استحکامی که این ترکیب شیمیایی با توری فایبرگلاس مارامو ایجاد می‌کند یک ترکیب بسیار مقاوم ایجاد کرده اجرای کفپوش اپوکسی با توجه به مقرون‌به‌صرفه بودن آن صرف در زمان را هم برای ما به‌همراه دارد.
از آنجا که سطح کفپوش عاری از هرگونه درز و تخلخل است تمیز کردن سطح کف‌پوش به‌آسانی قابل‌انجام است.تنوع رنگی از دیگر ویژگی‌های کفپوش اپوکسی است که زیبایی را برای ما ایجاد کرده.کفپوش اپوکسی در برابر آتش ، حرارت و لغزندگی مقاومت بسیار بالایی داردبنابراین برای افزایش ایمنی نیز پیشنهاد خوبی به شما عزیزان می‌باشد.
کف‌پوش اپوکسی به دلیل شفافیت و براق بودن درخشش سطحی را برای ما به ارمغان می‌آورد و زیبایی اطراف را چندین برابر افزایش می‌دهند.کف‌پوش اپوکسی مارامو دوستدار محیط‌زیست می‌باشد.

انواع کفپوش ها

کفپوش اپوکسی ساختمان که یکی از پرکاربردترین کفپوش هاست به‌علت تضمین عمر بالا و مقاومت بسیار بالا در سایش و رنگ‌های متنوع آن که زیبایی بصری  و جذاب ایجاد می‌کند مورد استفاده معماران عزیز قرار می‌گیرد.

کفپوش اپوکسی سه‌بعدی که این کفپوش فقط یک استیکر نیست که روی سطح چسبانده می‌شود. استفاده از رزین اپوکسی به تصاویر عمق داده و از آن در برابر آسیب‌هایی که ممکن است به کف وارد شود محافظت می‌کند.

 کفپوش اپوکسی دکوراتیو که به‌صورت اپوکسی چند رنگ طرح سنگ مرمر گرانیت و طرح ابر و باد خواهان مخصوص به خودش را دارد.
کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک خطرات ناشی از انتقال الکتریسیته را کاهش داده و بهترین گزینه برای محیط‌هایی نظیر صنایع الکترونیکی مخابرات اتومبیل‌سازی صنایع هوایی می‌باشد.

کفپوش اپوکسی پارکینگی بیشترین و پرمصرف‌ترین کفپوش می‌باشد. به‌علت پررفت‌وآمد بودن این مکان و سایشی بدون این محیط کف‌پوش اپوکسی مارامو بهترین پیشنهاد برای کف پارکینگ می‌باشد که عبور لاستیک خودرو یا ریختن مشتقات نفتی تغییر در رنگ و ظاهر آن ایجاد نمی‌کند.

کف‌پوش اپوکسی صنعتی بیشتر در بخش‌های صنعتی آزمایشگاه‌ها ، انبارها و کارخانه‌ها و تولیدی ها استفاده می‌شود.
کف‌پوش اپوکسی مارامو در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است
این کف‌پوش بهداشتی بوده و دوام طولانی دارد.
کفپوش‌های مارامو اپوکسی ضدآب بوده و جذب آب را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.
سبک و کم‌حجم بوده و از ایجاد گرد و غبار جلوگیری کرده و عمر مفید بالایی دارد و قدرت ترمیم و بازسازی هم دارد و به‌صورت یکپارچه بدون بند و یکدست اجرا می‌شود.
قابل شستشو است و می‌توان آن را با انواع مواد شست و شو تمیز کرد. عایق الکتریکی بوده و ضد اسید و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است.

مطلب مرتبط: توری فایبرگلاس
برای چسباندن کفپوش‌های اپوکسی از این توری استفاده می‌شود. همچنین در موارد ساختمانی و صنعت سنگ کاربردهای دیگری هم دارد که میتوانید مطالب تکمیلی را در مقاله توری فایبر گلاس مطالعه کنید.

۴.۴ امتیاز
توری کفپوش(توری فایبرگلاس اجرای کفپوش اپوکسی و پلی یورتان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *