نمایشگاه ساختمان تهران ۱۴۰۲

صنعت ساختمان سازی از زمان های قدیم به عنوان یک صنعت سنتی و با بهره وری کم شناخته شده است. بر اساس مطالعات اخیر این فرآیند زمان بر بوده و به کندی پیش می رفته است؛ اما با ورود تکنولوژی به این صنعت در دهه های اخیر با استفاده از قطعات پیش ساخته، ساخت ساختمان ها سریع تر به پایان می رسد.

نمایشگاه محل ارائه محصولات و خدمات در چارچوب تعیین شده آن نمایشگاه می باشد به عنوان مثال در نمایشگاه ساختمان چارچوب تعیین شده برای محصولات و خدمات ساختمانی می باشد، یعنی شما محصولات و خدمات ساختمانی را فقط در نمایشگاه صنعت ساختمان می‌توانید عرضه و ارائه کنید، در واقع موضوع نمایشگاه بیان کننده محصولات و خدماتی می باشد که در آن نمایشگاه ارائه می‌شود محل برگزاری نمایشگاه هم مکانی است که نمایشگاه در آن برگزار می‌شود غرفه ها و سالن ها در این محل پدید می آیند مشارکت کنندگان نمایشگاه در واقع فعالین و واحدهای صنفی هستند که در نمایشگاه محصولات و خدمات خودشان را عرضه می کنند.

اهداف کلی نمایشگاه ساختمان

نمایشگاه ها بطور کلی به هدف ارائه خدمات و محصولات در یک چارچوب تعیین شده برگزار می شوند تا فرهنگی مشخصی را در این راستا ارائه دهند. از همین رو نمایشگاه صنعت ساختمان نیز با هدف ارائه خدمات و محصولات مرتبط با صنایع ساختمانی برگزار می گردد. شرکت ها و سازمان های مرتبط در این حوزه با ثبت نام و غرفه سازی در محل برگزاری این نمایشگاه، محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران قرار میدهند.

یکی دیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه ها این است که آخرین دستاوردهای یک حوزه در آنجا معرفی شود. در نمایشگاه صنعت ساختمان نیز این هدف به وضوح دیده می شود. متخصصان و تولید کنندگان صنایع ساختمانی سعی دارند با ارائه ایده های نو پتانسیل رشد خود در بازارهای داخلی و بین المللی را افزایش دهند. پس میتوان آنرا فرصتی مناسب برای ایجاد همکاری ها و ایده پردازی های جدید نیز دانست.

زمان و ثبت نام در نمایشگاه صنعت ساختمان۱۴۰۲

تاریخ برگزاری این نمایشگاه از ۱۲ الی ۱۵مرداد ماه سال ۱۴۰۲است برای ثبت نام در نمایشگاه صنعت ساختمان می توانید از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه ساختمان Iranconfair (اتاق تعاون ایران) اقدام به ثبت نام کنید، که معمولا زمان ثبت نام در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان ۱۴۰۲ از دی ماه شروع شده و به مدت محدود این ثبت نام ادامه پیدا خواهد کرد و لازم به ذکر است که تمام عزیزان و شرکت‌کنندگانی که در هر نمایشگاهی ثبت نام می کنند، تا زمانی که به مرحله اعلام جانمایی نرسیده اند ثبت نام این شرکت کنندگان حتمی نیست و باید مراحل ثبت نام را تا رسیدن به این قسمت از ثبت نام ادامه دهند.

شرکت های ساختمانی و دکوراسیون داخلی و شرکت های وابسته به صنعت ساختمان محصولات خود را در این نمایشگاه به نمایش می گذارند.

گروه بازرگانی طهرانی یکی از شرکت های در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات شیمی ساختمان و توری فایبرگلاس می باشد. از جمله محصولاتی که ارائه می دهد شامل

  • توری فایبرگلاس پشت سنگ
  • توری فایبرگلاس وکیوم کوپ
  • توری فایبرگلاس زیرگچی
  • توری فایبرگلاس سیمانکاری
  • توری فایبرگلاس عایقکاری
  • توری فایبرگلاس مقاوم به قلیا
  • رزین اپوکسی

جمع بندی

در این مقاله با اهداف و زمان و نحوه ثبت نام در نمایشگاه صنعت ساختمان اطلاع پیدا کردیم. پی بردیم که نمایشگاه صنعت ساختمان فرصتی برای معماران و مهندسین عمران و سایر مشاغل مرتبط با ساختمان که محصولات خود را به نمایش بگذارند فراهم کرده است.

امتیاز دهید
نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *