نمایشگاه سنگ ورونا marmomac در ایتالیا

نمایشگاه تخصصی سنگ ورونا (Marmomac) از تاریخ ۲۷ سپتامبر آغاز و در ۳۰ سپتامبر به اتمام میرسد. ساعت برگزاری نمایشگاه ۹:۳۰ تا ۱۸ می باشد. نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomac) یکی از رویدادهای مهم صنعت سنگ های طبیعی در جهان است که اولین بار در سال ۱۹۶۱ برگزار شد. این نمایشگاه در رابطه با حوزه استخراج و فرآوری سنگ های طبیعی و ماشین الات مرتبط با آن است و یکی از رویدادهای پیشگام و ترویج معماری و طراحی با سنگ های طبیعی است.

در نمایشگاه ورونا شرکت های سرشناس و شناخته شده دنیا، اساتید دانشگاه ها، محققان و دانشجویان (دانشکده های معماری و حوزه اکتشافات معدن و رشته های تحصیلی مرتبط)، مشاوران و معماران از تمام دنیا شرکت میکنند (تقریبا از ۱۵۰ کشور در این نمایشگاه حضور دارند) و آخرین دستاوردهای خود را معرفی و ارائه میکنند و تجربیات خود را به اشتراک میگذارند. در این نمایشگاه، روش تامین و تولید، از مواد خام اولیه تا محصولات نیمه تمام و محصولات آماده ی حوزه صنعت سنگ و همینطور دستگاه های پردازش و فناوری های عملی سنگ های طبیعی در معماری و دیزاین ها را به صورت کامل قابل مشاهده است.

باتوجه به مطلب گفته شده، نمایشگاه تخصصی سنگ و صنایع وابسته ورونا به دلیل کیفیت و جامع بودن موقعیت تجارتی خاصی در صنعت سنگ و فعالان این حوزه دارد. همچنین بستری موثری برای افراد شاغل در این بیزینس دارد. نمایشگاه سنگ ورونا فضایی را فراهم آورده است که مدرنترین تکنولوژی ها، عملیات ها و فرآیندهای این صنعت را در آن می توان مشاهده کرد. نمایشگاه سنگ ورونا، پذیرای کارخانه داران فرآوری سنگ و علاقه مندان حوزه سنگ های مرمر از بخش ماشین آلات تا ابزار و یراق و همچنین از دستگاه های ساینده ی سنگ مرمر تا ابزار الماسی و محصولات شیمیایی و بلوک های مرمر، تخته سنگ ها و محصولات آماده نهایی، می باشد.

نمایشگاه سنگ Marmomac از نظر تجارت در حوزه سنگ در جهان معروفترین و معتبرترین است در نتیجه بیشترین کاور خبری و رویکرد صنعتی را در اخبار و شبکه های اجتماعی و مجلات دارد.

نمایشگاه سنگ ورونا هم برای طراحان سنگ و مدیران شرکت ها و افراد سرشناس رویدادی استثنائی است که مؤلفه‌های آموزشی، همایش ها و قدم های حمایتی متنوع به شکل ترکیبی و پیوسته ارائه شده تا افراد ماکزیمم بهره را از نمایشگاه ببرند.

توری مش فایبرگلاس

گروه بازرگانی طهرانی که تولید و عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو هست، همانند دیگر فعالان و شرکتهای این حوزه در نمایشگاه ورونا حضور دارد و از نمایشگاه بازدید میکند تا با تکنووژی نوین و جدید دنیا اشنا شود و از این نوآوری در زمینه توری فایبرگلاس استفاده کند.

توری فایبرگلاس مارامو شناخته شده ترین برند در بازار ایران است که استاندارد اروپا را دارد. به طور کلی توری فایبرگلاس در حوزه های گوناگون کاربرد دارد و دارای ابعاد، وزن ها و مش های متفاوت است بنابراین برای انتخاب توری مناسب حتما مشاوره بگیرید.

۴.۹ امتیاز
نمایشگاه سنگ ورونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *