۱۴امین نمایشگاه سنگ بین المللی ایران نیم ور محلات

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران واقع در شهرستان نیم ور محلات در استان اصفهان (IRAN STONE TOWARDS GLOBAL MARKET) در تاریخ ۱۹ مهر شروع و در تاریخ ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ پایان میپذیرد. شما میتوانید از ساعت ۱۰:۳۰ شروع الی ۱۹ از نمایشگاه بازدید کنید.

نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور استان اصفهان جز صنایعی است که شرکت ها و بازدیدکننده های بسیاری در آن حضور پیدا میکنند و آخرین دستاوردهای خود را به نمایش میگذارند. بازرگانی طهرانی هر سال در نمایشگاه های سنگ در کشور شرکت میکند. گروه بازرگانی طهرانی قصد دارد در این نمایشگاه محصولات مرتبط با صنت سنگ و ساختمان را معرفی میکند. گروه بازرگانی طهرانی انواع توری فایبرگلاس با کیفیت عالی که دارای استاندارد اروپا میباشد، تولید و عرضه میکند. این توری ها در صنایع مختلفی از جمله صنعت ساختمان و صنعت سنگ، گچکاری، عایقکاری و نمای ساختمان کاربرد دارد. از دیگر محصولات بازرگانی طهرانی، رزین اپوکسی است که به منظور چسباندن توری پشت سنگ کاربرد دارد.

بازرگانی طهرانی، مقدم شما بازدیدکنندگان و تولیدکنندگان محترم را گرامی میدارد. شما میتوانید با بازدید از غرفه بازرگانی طهرانی اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه صنعت سنگ را کسب کنید. گروه بازرگانی طهرانی جز شرکتهای با سابقه در زمینه تولید و ارائه توری فایبرگلاس با بهترین قیمت است.

بازرگانی طهرانی محصولات خود را بخصوص توری فایبرگلاس را به سراسر کشور ارسال میکند. این شرکت با بهره مندی از متخصصین مجرب، مشاوره های لازم را به خریداران محصولات خود میدهد. از محصولات بازرگانی طهرانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- توری فایبرگلاس پشت سنگ

۲- توری وکیوم کوپ

۳- توری بقچه کردن

۴- توری عایق کاری

۵- توری زیر گچی

۶- توری سیمانکاری

۷- توری قطعات پیش ساخته بتنی

۸- توری اپوکسی

۹- توری سنگ اسلب

۱۰- توری سنگ تایل

۱۱- رزین اپوکسی

این توری ها سایزها، گرماژ و چشمه های متفاوتی دارند که بسته به هرکدام از این خصوصیات کاربرد متنوعی در صنایع مختلف بخصوص صنعت سنگ پیدا میکنند. برای اینکه توری با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص دهید ۳ نکته را در نظر داشته باشید: ۱- فروشنده معتبر باشد.

۲- این محصول بسته بندی شده باشد.

۳- توضیحات مندرج بر روی بسته بندی تور فایبرگلاس مطابق با سفارش باشد. بازرگانی طهرانی عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس مارامو با کیفیت عالی و در بسته بندی همراه با جزییات محصول ارائه میکند. توری مارامو را میتوانید به راحتی تشخصی دهید چرا که روی این توری ها ۳ خط رنگی مشکی، قرمز و آبی هست.

امتیاز دهید
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیم ور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *