توری زیر گچی مارامو

امروز برای مقاومسازی گچ دیوارهای سیمانی و زیرسازی کاشی از توری زیر گچی استفاده می‌کنند.  جنس این توری نوعی مش فایبرگلاس است که از الیاف کامپوزیتی ساخته‌ شده و خود این الیاف کامپوزیت ترکیبی از الیاف شیشه و مواد پلیمری است که مقاومت زیادی ایجاد می‌کند.

کاربرد های توری زیر گچی

امروزه از توری فایبرگلاس  زیر گچی مارامو برای دیوارها تقویت بافت طبیعی سنگ در صنایع سنگ‌بری و کلیه سطوح قبل از عملیات بتن کاری و گچ‌کاری استفاده می‌شود. این توری با ایجاد بافتی یکپارچه مقاوم و مقاومتی که دارد در این سازه‌ها برای جلوگیری از ترک تقویت کف‌پوش کف سطوح ساختمانی تعمیر سطح بتن گچ و شکاف‌ها کاربرد دارد.

ویژگی های توری زیر گچی مارامو

  • توری زیر گچی مارامو در گرماژ  ۴۵ گرمی ، ۷۵ گرمی ، ۱۶۰ گرمی ، ۲۰۰ گرمی ، ۱۳۵ گرمی ، ۱۲۵ گرمی و ۱۲۰ گرمی در سایت مای تور موجود می‌باشد و با مراجعه به سایت می‌توانید خریدتان را انجام دهید.
  •  این توری سفید بوده و با سه خط آبی ، قرمز و مشکی در بسته‌بندی و کارتون‌های تجاری به فروش می‌رسد.
  •  جنس آن میتواند پلاستیکی و کنفی باشد.

انواع توری زیر گچی

توری زیر گچی در ۲ نوع ساده و چسب دار تولید می‌شود اما توری ساده که بدون چسب میباشد و به‌صورت رول یا طاقه به فروش می‌رسد به دلیل کیفیت جنس و تنوع طول و عرض و گرماژ نوع چشمه در بازار خواهان بیشتری دارد و این نوع توری مرغوبیت بیشتری هم دارد.

دیگر کاربرد های توری زیر گچی

معماران و سازندگان به دلیل استحکام و مقاومتی که این توری دارد از آن به‌عنوان توری زیر گچی توری زیر سرامیکی و توری زیر سنگی استفاده می‌کند. 

تولیدی و بازرگانی طهرانی یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان توری عایق و زیر گچی  آماده ارائه خدمات و فروش به شما مصرف‌کنندگان عزیز می‌باشد. 

کیفیت و استانداردهای اروپایی را با توری مارامو تجربه کنید. جهت مسلح کردن و مقاومت و یکپارچگی سطوح گچی سیمانی دور ستون‌ها و پانل‌های پیش‌ساخته تا سقف هم به کار می‌رود.

همچنین با ایجاد یکپارچگی و مقاومتی که در مصالح ایجاد می‌کند و باقی ماندن آن روی سطوح و طول عمر بالا و مفید امروزه کاربرد گسترده‌ای در صنایع عمرانی و ساختمان‌سازی دارند.

برای خرید توری زیر گچی مارامو به سایت مای تور مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید. شعار ما کیفیت و ارائه توری های فایبرگلاس با استانداردهای اروپایی به شما مصرف‌کنندگان عزیز می‌باشد.

استفاده از توری در این سازه‌ها از گذشته متداول بوده اما از توری های فلزی استفاده می‌شده؛ به‌علت زنگ‌زدگی، سنگینی و قیمت بالای توری فلزی، توری فایبرگلاس به ‌راحتی جایگزین توری فلزی در بازار شد. در نتیجه  به علت سبکی، عدم زنگ‌زدگی، مقاومت و طول عمر بالا و حتی افزایش عمر سطوح و مزایای فنی و اقتصادی جایگزین مناسبی است.

توری زیر گچی مارامو بهترین و مناسب‌ترین توری جایگزین توری مرغی یا فلزی بوده که به‌علت عدم زنگ‌زدگی و خوردگی حفظ خواص اولیه و حتی افزایش یکنواختی مصالح و مقاومت آن خواهان بسیاری در بازار معماران و سازندگان دارد.

تولیدی بازرگانی طهرانی وارد کننده انواع توری مش فایبرگلاس در ابعاد با عرض و چشمه‌های مختلف آماده ارائه باکیفیت‌ترین توری با سه خط آبی ، مشکی و قرمز و در بسته بندی و کارتن تجاری در ایران به شما مصرف‌کنندگان می‌باشد. از دیگر مزایای این توری می‌توان به وزن و سبک نصب آسان و مقاومت بالای آن در برابر مواد شیمیایی اشاره کرد. همچنین  با ایجاد پیوستگی و استحکامی که در ملات به وجود می‌آورد چسبندگی بسیار بالایی هم در سازه‌ها ایجاد می‌کند. این توری مزایا، ویژگی و سایزهای متنوعی دارد که میتوانید این موارد را در مطلب توری فایبر گلاس مطالعه کنید.

۴.۲ امتیاز
توری زیر گچی مارامو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *