توری پشت سنگ چیست

توری پشت سنگ از خانواده مش توری فایبرگلاس بوده که در تولید آن از نخ‌های فیبر شیشه استفاده می‌شود. این توری ها دارای استحکام بسیار بالا بوده و مقاومت کششی فوق‌العاده‌ای دارد. مزیت دیگر آن، ایجاد مقاومت خمشی بالا در سنگ پس‌ از استفاده می‌باشد که به دلیل ایجاد یک‌لایه کامپوزیتی از توری به رزین در پشت سنگ می‌باشد.

جهت مقاوم‌سازی سنگ‌های ساختمانی عموماً از رزین اپوکسی استفاده می‌شود که با توری پشت سنگ یک شبکه محکم پشت سنگ ایجاد می‌کند. همچنین در موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد که در مطلب توری مش می‌توانید مطالعه کنید.

توری پشت سنگ علاوه‌بر سازگاری با رزین‌های اپوکسی با رزین‌های پلی استر نیز همخوانی دارد که برای سنگ‌هایی که بهای تمام‌شده در فرآوری اهمیت بالایی دارد استفاده می‌شوند.

انواع توری پشت سنگ به شرح ذیل بوده

یک توری پشت سنگ ۶۵ گرمی:

توری مش فایبرگلاس ۳*۳ با گرم ۶۵ گرم بر مترمربع پرمصرف‌ترین توری در صنعت سنگ می‌باشد.

توری مش پشت سنگ ۷۵ گرمی :

این توری با گرماژ ۷۵ گرمی نیز در فرآوری سنگ‌های مرمریت مورد استفاده او بوده که گزینه مناسبی برای کارخانجاتی می‌باشد که از رزین پلی استر به‌جای اپوکسی استفاده می‌نماید.

توری فایبرگلاس پشت سنگ دوبل  یا دابل  ۷۵ گرمی:

توری مش فایبرگلاس دوبل ۹*۷ که با گرماژ ۷۵ گرم بر مترمربع عرضه می‌شود جزء توری هایی با کیفیت خیلی بالا می‌باشد که تولید آن با جدیدترین دستگاه‌های موجود در این صنعت صورت می‌پذیرد.

مطلب مرتبط: توری فایبرگلاس

توری پشت سنگ فایبرگلاس اتو شده ۶۰ گرمی:

از جدیدترین محصول مورد استفاده در کارخانجات تولید سنگ ساختمانی می‌باشد. از بروزترین تکنولوژی برخوردار است. این توری ها طبق نیاز کارخانجات و با توجه به نوع سنگ و میزان ترک‌های سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید جهت انتخاب توری پشت سنگ مناسب از مشاوران مجموعه راهنمایی گرفته تا مناسب‌ترین محصول را تهیه فرمایید.

۴.۶ امتیاز
انواع توری پشت سنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *