هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان ۱۴۰۱

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته اصفهان از ۲۴ آبان تا ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۸ عصر برگزار میشود. این نمایشگاه همه ساله متقاضیان زیادی به سمت خود جذب میکند.

نمایشگاه تخصصی سنگ اصفهان جز نمایشگاه هایی هست که مخاطبان مخصوص خود را دارد و متقاضیان زیادی از آن بازدید میکنند.

فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین دستاوردها و دانش خود را به اشتراک میگذارند.

تولیدی مای تور در این نمایشگاه شرکت کرده است و محصولات خود را (توری فیبرگلاس مارامو و رزین اپوکسی مارامو که برای چسباندن توری پشت سنگ استفاده میشود) معرفی میکند. توری فایبرگلاس در صنایع مختلفی مانند صنعت سنگ و ساختمان (نمای داخلی و خارجی)، آب بندی، سازه های پیش ساخته بتنی و بوقچه کردن سنگ کاربرد موثر دارد. این توری ها به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد نسبت به محصول رقیبب خود (توری فلزی یا توری گالوانیزه) در این چند سال اخیر بسیار مورد توجه بوده است. از خصوصیات آن میتوان به ایجاد استحکام بیشتر به سنگ، پوسیده نشدن، مقاومت کششی بالا و چند مورد دیگر نام برد.

تولیدی مای تور، تولید و عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس با برند مارامو هست که جز بهترین توری ها از نظر کیفیت میباشد. توری مارامو دارای استاندارد اروپا و مشخصه آن وجود سه خط رنگی مشکی، قرمز و آبی است. تور فایبرگلاس میتنوان براساس سایز، گرماژ و روزنه طبقه بندی کرد. همین امر سبب گستردگی کاربرد در صنعت های مختلف شده است.

گروه تولیدی مای تور با تکیه بر چندین سال تجربه در حوزه سنگ و توری فایبرگلاس آماده مشاوره دادن برای خرید توری فایبرگلاس میباشد. به دلیل وجود انواع مختلف توری در بازار برای تشخیص توری با کیفیت از بی کیفیت چند نکته را در نظر بگیرید:

۱- فروشنده با سابقه باشد.

۲- توری فایبرگلاس در بسته بندی مناسب باشد.

۳- مشخصات توری خریداری شده بر روی بسته بندی با خود فاکتور خرید مطابقت داشته باشد.

۳- حاوی برگه مشخصات فنی یا دفترچه فنی باشد.

تولیدی مای تور در این نمایشگاه محصولات خود را معرفی میکند و مقدم شما مهمانان و بازدیدکنندگان محترم را گرامی می دارد. شما با مراجعه به غرفه مای تور میتوانید مشاوره بگیرید و اطلاعات مفیدی در زمینه تور فایبرگلاس کسب کنید.

۵ امتیاز
هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *