شهرک بهسازی صنایع چوب ایران

صنایع چوبی به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده، به همین دلیل اکثر ما هنگام خرید برای خانه، اداره و … اول به دنبال محصولات چوبی می گردیم. بدون شک شما هم شیفته زیبایی چوب طبیعی هستید. مهم نیست علاقمند به سبک مدرن هستید یا کلاسیک، وسایل چوبی قطعا با فضای موردنظرتان همخوانی دارد. این تقاضای زیاد باعث شده تا صنعت چوب اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

صنایع چوبی در قرن اخیر پیشرفت چشمگیری نموده و می توان محصولات آن را در زندگی بشر مشاهده کرد. در واقع وجود چوب و فرآورده های آن از دیرباز اهمیت اقتصادی فراوانی داشته است. در نتیجه شرکت های زیادی در این حوزه فعالیت دارند.

شهرک بهسازی صنایع چوب ایران در نوع خود بی‌نظیر است تا آنجا که به الگویی برای سایر شهرک‌های صنعتی تبدیل شده است. در این شهرک ساختمان‌های قدیمی و سوله جای خود را به سازه‌های زیبا و مستحکم داده که با بهره‌گیری از علوم نوین و رعایت استانداردهای زیست محیطی ساخته شده است.

استفاده از ماشین آلات و تجهیزات مدرن، سیستم پیشرفته، تکنولوژی جدید و دانش فنی روز دنیا در کارخانه‌های این شهرک باعث شده تا این شهرک با ظرفیت بسیار بالا محصولاتی با کیفیت مطلوب در سطح بین‌المللی تولید کند و به کشورهای دیگر صادر کند.

نمایشگاه فیورکس شهرک

نمایشگاه دائمی مبلمان و مصنوعات چوبی فیورکس (Furex) در این شهرک قرار دارد که فرصت مناسبی برای معرفی محصولات، کالا و خدمات بوده و هم اکنون بسیاری از برندهای نام آشنا در صنعت چوب، در نمایشگاه صنعت چوب حضور دارند که خریداران می‌توانند به صورت مستقیم از آن‌ها خرید کنند.

این نمایشگاه در ۶ طبقه و در فضایی به مساحت ۳۶۰۰۰ متر مربع آماده واگذاری به صنعتگران بوده و تنها با هزینه ۴ روز یک نمایشگاه موقت می‌توان برای یک سال این نمایشگاه را اجاره کرد.

سنگبری موجود در شهرک بهسازی صنایع چوب احمدآباد مستوفی

سنگبری موجود در شهرک بهسازی صنایع چوب احمدآباد مستوفی

آونداد یک شرکت تولید کننده سنگ طبیعی است که بر روی بافت های خاص و پرداخت مدرن تمرکز دارد. این شرکت که در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد، خود را به عنوان یک منبع نوآورانه و یک شریک قابل اعتماد برای معماران و طراحان در زمینه مصالح ساختمانی قرار داده است.

آونداد با در نظر گرفتن بالاترین سطح استانداردهای بین المللی، انواع محصولات سنگی را برای مصارف در زمینه هایی مانند نما، آشپزخانه، حمام، شومینه، دیوارپوش، کفپوش و سایر تنظیمات تولید می کند.

با رضایت کامل مشتری در هسته اصلی هر کاری که انجام می دهیم، کیفیت، دقت و ثبات بالا را در تمام محصولات خود ارائه می دهیم. این شرکت از پیشرفته ترین فناوری ها برای توسعه بافت های خاص در سنگ های طبیعی استفاده می کند.

آدرس شرکت آوانداد: اسلامشهر – احمدآباد مستوفی – کوچه بوستان شهید خورشیدی – خیابان شهیداحمدخورشیدی – ساختمان صنایع بهسازی چوب ایران ( شهرک صنعتی ) – پلاک سالن ۲۰ – طبقه همکف

امتیاز دهید
بهسازان صنایع چوب ایران و نمایشگاه دائمی مبلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *